Βusiness-to-business (Β2Β) περιβάλλον & branding: μελέτη επιχειρηματικότητας & marketing
Abstract
Σε ένα ανταγωνιστικό business-to-business (Β2Β) περιβάλλον, η οικοδόμηση μιας ισχυρής εταιρικής μάρκας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αγοραστικές αποφάσεις των επιχειρηματικών πελατών. Παρόλα αυτά, η διαχείριση της μάρκας δεν αποτελεί πολλές φορές θέμα προτεραιότητας και συχνά η διαδικασία του branding θεωρείται περιττή από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο κλάδο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, αρχικά γίνεται μια εισαγωγή όσον αφορά στις βασικές έννοιες της επιχειρηματ...
Σημειώσεις
$aΟ συγγραφέας επιτρέπει την πρόσβαση στο πλήρες κείμενο του ηλεκτρονικού αρχείου ΜΟΝΟ εντός του Πανεπιστημιακού δικτύου (ενδοπανεπιστημιακή πρόσβαση).