Search
Now showing items 1-10 of 11
Εταιρική ταυτότητα (brand identity) και σχεδίαση δικτυακών τόπων: κριτική επισκόπηση και σχεδίαση εφαρμογής
(2010)
Η παρούσα διπλωματική μελέτη εξετάζει την έννοια ″εταιρική ταυτότητα″, ένα εργαλείο που διαμορφώνει και ρυθμίζει την στρατηγική πολιτική μιας επιχείρησης. Η στρατηγική πολιτική περιλαμβάνει την προσπάθεια επίτευξης των ...
Σχεδίαση εταιρικής ταυτότητας συνδυαστικής διαδικτυακής υπηρεσίας αγοραπωλησιών και κοινωνικής δικτύωσης
(2015)
Η πρωτότυπη συνδυαστική διαδικτυακή υπηρεσία αγοραπωλησιών και κοινωνικής δικτύωσης (www.pazarionline.gr) αποτελεί ένα εργαλείο, ή καλύτερα μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον καθένα που ψάχνει κάτι διαφορετικό από ...
Βusiness-to-business (Β2Β) περιβάλλον & branding: μελέτη επιχειρηματικότητας & marketing
(2012)
Σε ένα ανταγωνιστικό business-to-business (Β2Β) περιβάλλον, η οικοδόμηση μιας ισχυρής εταιρικής μάρκας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αγοραστικές αποφάσεις των επιχειρηματικών πελατών. Παρόλα αυτά, η διαχείριση της ...
Ανάλυση του branding της Mercedes-Benz µε στόχο την εφαρµογή στο σχεδιασµό ηλεκτρικού ποδηλάτου
(2014)
Η εργασία χωρίζεται σε 2 βασικά µέρη. Το πρώτο µέρος αφορά στην ανάλυση του branding της Mercedes-Benz, ενώ το δεύτερο παρουσιάζει σχεδιαστική πρόταση σύµφωνη µε τα στοιχεία του πρώτου µέρους. Στο πρώτο µέρος της εργασίας ...
Επικοινωνία στρατηγικών εταιρικών αξιών και τρισδιάστατα σχεδιαστικά στοιχεία: εταιρικά μηνύματα τρισδιάστατου αντικειμένου και σχεδιαστικές προδιαγραφές
(2010)
Οι εταιρείες σήμερα πρέπει να ξέρουν πως να εκμεταλλευτούν τα στρατηγικά εργαλεία που έχουν στα χέρια τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να μπορούν να είναι βιώσιμες. Η ισχυρή ταυτοποίηση της κάθε εταιρίας, αλλά και ...
Σχεδίαση εσωτερικών χώρων εμπορικών καταστημάτων: μελέτη και καταγραφή των κομβικών σημείων λήψης σχεδιαστικών αποφάσεων βάση της ψυχολογίας του καταναλωτή και η ένταξή τους σε μεθοδολογικά εργαλεία σχεδίασης
(2012)
Το εμπορικό κατάστημα μιας εταιρίας αποτελεί σημαντικό μέσο προσέλκυσης των καταναλωτών. Η σχεδίαση πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ακολουθεί την εικόνα και τις αξίες της μάρκας. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα ...
Η εταιρική ταυτότητα σαν αλληλεπίδραση της εταιρίας με τις ενδιαφερόμενες ομάδες της: μια έρευνα για την επικοινωνία της εταιρικής ταυτότητας μέσω εικόνας για εταιρία κατασκευής γυαλιών ηλίου
(2014)
Μελέτη της εταιρικής ταυτότητας στα πλαίσια επικοινωνίας της εταιρίας με τις ενδιαφερόμενες ομάδες της και του ρόλου που παίζει η εικόνα στην επικοινωνία. Μελέτη περίπτωσης για την επικοινωνία της εταιρικής ταυτότητας μέσω ...
Σχεδίαση προϊοντικής ταυτότητας μάρκας που δραστηριοποιείται στο δερμοκαλλυντικό τομέα και φιλοξενείται στο χώρο των boutique hotels
(2018-02-21)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναπτυχθεί η διαδικασία του σχεδιασμού της εταιρικής ταυτότητας μιας προϊοντικής σειράς περιποίησης για μπουτίκ ξενοδοχείο στην Ελλάδα μια χώρα με έντονο κύμα τουρισμού. Ως μελέτη ...
Επανασχεδιασμός και εκσυγχρονισμός μάρκας που δραστηριοποιείται στον χώρο της χειροποίητης υποδηματοποιίαςRevitalizing a traditional brand: Designing the brand experience and creating a new corporate identity of a 1920's hand-crafted shoes brand
(2015-02)
Η ανάγκη για εταιρική ταυτότητα όλο και περισσότερο κερδίζει έδαφος στην εποχή μας. Σήμερα, οι περισσότερες επώνυμες μάρκες δίνουν αρκετή σημασία στον σχεδιασμό και στην επικοινωνία, καθώς γνωρίζουν το αντίκτυπο που έχουν ...
Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας με σκοπό την ανάδειξη των αρχών της αειφόρου ανάπτυξης, μελέτη περίπτωσης Betty’s Bakery
(2017-10-11)
Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο το branding είναι σε θέση να υποστηρίξει και να ενισχύσει επιχειρήσεις, οι οποίες αν και έχουν μέσα στον τρόπο εργασίας και οργάνωσης τους στοιχεία της ...