Hellanicus Institutional Repository Logo
    • Ελληνικά (Ελλάδα)
    • English (United States)
  • English (United States) 
    • Ελληνικά (Ελλάδα)
    • English (United States)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Γκρίζα Βιβλιογραφία
  • Πτυχιακές διατριβές
  • Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων
  • Search
  •   DSpace Home
  • Γκρίζα Βιβλιογραφία
  • Πτυχιακές διατριβές
  • Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Show StatisticsHide statistics

Filters

Use filters to refine the search results.

 

Now showing items 1-10 of 11

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Εταιρική ταυτότητα (brand identity) και σχεδίαση δικτυακών τόπων: κριτική επισκόπηση και σχεδίαση εφαρμογής 

Φωτιάδης, Θωμάς - Φώτιος (2010)
Η παρούσα διπλωματική μελέτη εξετάζει την έννοια ″εταιρική ταυτότητα″, ένα εργαλείο που διαμορφώνει και ρυθμίζει την στρατηγική πολιτική μιας επιχείρησης. Η στρατηγική πολιτική περιλαμβάνει την προσπάθεια επίτευξης των ...
Thumbnail

Σχεδίαση εταιρικής ταυτότητας συνδυαστικής διαδικτυακής υπηρεσίας αγοραπωλησιών και κοινωνικής δικτύωσης 

Ζάβιακας, Θωμάς (Μιχαήλ) (2015)
Η πρωτότυπη συνδυαστική διαδικτυακή υπηρεσία αγοραπωλησιών και κοινωνικής δικτύωσης (www.pazarionline.gr) αποτελεί ένα εργαλείο, ή καλύτερα μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον καθένα που ψάχνει κάτι διαφορετικό από ...
Thumbnail

Βusiness-to-business (Β2Β) περιβάλλον & branding: μελέτη επιχειρηματικότητας & marketing 

Καγιάφας, Παναγιώτης - Γεώργιος (2012)
Σε ένα ανταγωνιστικό business-to-business (Β2Β) περιβάλλον, η οικοδόμηση μιας ισχυρής εταιρικής μάρκας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αγοραστικές αποφάσεις των επιχειρηματικών πελατών. Παρόλα αυτά, η διαχείριση της ...
Thumbnail

Ανάλυση του branding της Mercedes-Benz µε στόχο την εφαρµογή στο σχεδιασµό ηλεκτρικού ποδηλάτου 

Λαμπρόπουλος, Ιωάννης (Νικόλαος) (2014)
Η εργασία χωρίζεται σε 2 βασικά µέρη. Το πρώτο µέρος αφορά στην ανάλυση του branding της Mercedes-Benz, ενώ το δεύτερο παρουσιάζει σχεδιαστική πρόταση σύµφωνη µε τα στοιχεία του πρώτου µέρους. Στο πρώτο µέρος της εργασίας ...
Thumbnail

Επικοινωνία στρατηγικών εταιρικών αξιών και τρισδιάστατα σχεδιαστικά στοιχεία: εταιρικά μηνύματα τρισδιάστατου αντικειμένου και σχεδιαστικές προδιαγραφές 

Οικονόμου, Σπυριδούλα - Αθανάσιος (2010)
Οι εταιρείες σήμερα πρέπει να ξέρουν πως να εκμεταλλευτούν τα στρατηγικά εργαλεία που έχουν στα χέρια τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να μπορούν να είναι βιώσιμες. Η ισχυρή ταυτοποίηση της κάθε εταιρίας, αλλά και ...
Thumbnail

Σχεδίαση εσωτερικών χώρων εμπορικών καταστημάτων: μελέτη και καταγραφή των κομβικών σημείων λήψης σχεδιαστικών αποφάσεων βάση της ψυχολογίας του καταναλωτή και η ένταξή τους σε μεθοδολογικά εργαλεία σχεδίασης 

Σαββόπουλος, Θωμάς - Γεώργιος (2012)
Το εμπορικό κατάστημα μιας εταιρίας αποτελεί σημαντικό μέσο προσέλκυσης των καταναλωτών. Η σχεδίαση πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ακολουθεί την εικόνα και τις αξίες της μάρκας. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα ...
Thumbnail

Η εταιρική ταυτότητα σαν αλληλεπίδραση της εταιρίας με τις ενδιαφερόμενες ομάδες της: μια έρευνα για την επικοινωνία της εταιρικής ταυτότητας μέσω εικόνας για εταιρία κατασκευής γυαλιών ηλίου 

Γοργογιάννη, Κωνσταντίνα (Σπυρίδων) (2014)
Μελέτη της εταιρικής ταυτότητας στα πλαίσια επικοινωνίας της εταιρίας με τις ενδιαφερόμενες ομάδες της και του ρόλου που παίζει η εικόνα στην επικοινωνία. Μελέτη περίπτωσης για την επικοινωνία της εταιρικής ταυτότητας μέσω ...
Thumbnail

Σχεδίαση προϊοντικής ταυτότητας μάρκας που δραστηριοποιείται στο δερμοκαλλυντικό τομέα και φιλοξενείται στο χώρο των boutique hotels 

Κατσίκη, Μαρία (2018-02-21)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναπτυχθεί η διαδικασία του σχεδιασμού της εταιρικής ταυτότητας μιας προϊοντικής σειράς περιποίησης για μπουτίκ ξενοδοχείο στην Ελλάδα μια χώρα με έντονο κύμα τουρισμού. Ως μελέτη ...
Thumbnail

Επανασχεδιασμός και εκσυγχρονισμός μάρκας που δραστηριοποιείται στον χώρο της χειροποίητης υποδηματοποιίαςRevitalizing a traditional brand: Designing the brand experience and creating a new corporate identity of a 1920's hand-crafted shoes brand 

Μηνοπούλου, Διονυσία-Ναταλία (2015-02)
Η ανάγκη για εταιρική ταυτότητα όλο και περισσότερο κερδίζει έδαφος στην εποχή μας. Σήμερα, οι περισσότερες επώνυμες μάρκες δίνουν αρκετή σημασία στον σχεδιασμό και στην επικοινωνία, καθώς γνωρίζουν το αντίκτυπο που έχουν ...
Thumbnail

Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας με σκοπό την ανάδειξη των αρχών της αειφόρου ανάπτυξης, μελέτη περίπτωσης Betty’s Bakery 

Γεωργιάδη, Ναταλία (2017-10-11)
Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο το branding είναι σε θέση να υποστηρίξει και να ενισχύσει επιχειρήσεις, οι οποίες αν και έχουν μέσα στον τρόπο εργασίας και οργάνωσης τους στοιχεία της ...
  • «
  • 1
  • 2
  • »

ΕΣΠΑ η δικτυακή πύλη της ευρωπαϊκής ένωσης ψηφιακή ελλάδα ΕΣΠΑ 2007-2013
DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisors

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorΓεωργιάδη, Ναταλία (1)Γοργογιάννη, Κωνσταντίνα (Σπυρίδων) (1)Ζάβιακας, Θωμάς (Μιχαήλ) (1)Καγιάφας, Παναγιώτης - Γεώργιος (1)Κατσίκη, Μαρία (1)Λαμπρόπουλος, Ιωάννης (Νικόλαος) (1)Μηνοπούλου, Διονυσία-Ναταλία (1)Μουρκάκου, Βασιλική (1)Οικονόμου, Σπυριδούλα - Αθανάσιος (1)Σαββόπουλος, Θωμάς - Γεώργιος (1)... View MoreSubject
Branding (11)
Εταιρική ταυτότητα (5)Branding (Marketing) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2007006470) (3)Communication (2)Internet (2)Σχεδιασμός (2)B2B environment (1)B2B περιβάλλον (1)Bath amenities (1)Boutique hotels (1)... View MoreDate Issued2018 (1)2017 (1)2016 (1)2015 (2)2014 (2)2012 (2)2010 (2)
Πρόσθετα
tosTerms of use

ΕΣΠΑ η δικτυακή πύλη της ευρωπαϊκής ένωσης ψηφιακή ελλάδα ΕΣΠΑ 2007-2013
DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV