Απόψεις μαθητών – σκακιστών υποχρεωτικής εκπαίδευσης (10 – 15 ετών) αναφορικά με τη συμμετοχή τους σε δια ζώσης, με υπολογιστή και εξ αποστάσεως αγώνες
Abstract
Το σκάκι αποτελεί μία δραστηριότητα πολυδιάστατη και διαχρονική με συγκεκριμένες αρχές και κανόνες που προσαρμόζονται στις συνθήκες της εκάστοτε εποχής. Αδιαμφησβήτητη είναι και η παιδαγωγική του αξία προσφέροντας σημαντικά οφέλη στους μαθητές/ σκακιστές. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές τόσο στον τρόπο διδασκαλίας του, όσο και στον τρόπο διεξαγωγής των αγώνων, αφού πλέον δίνεται η δυνατότητα πραγματοποίησής τους εξ αποστάσεως με την αξιοποίηση του διαδικτύου. Αν κα...