Ανάλυση πληροφοριακού συστήματος με έμφαση στη διαχείριση πόρων και σχέσεων με πελάτες (ERP/CRM): περίπτωση SoftOne
Abstract
Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία προσεγγίστηκε θεωρητικά η συμβολή της τεχνολογίας στον κλάδο των επιχειρήσεων μέσω πληροφοριακών συστημάτων διαχείρισης πόρων (ERP) και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Για το σκοπό αυτό ως εργαλείο μελέτης παρατέθηκαν τα προϊόντα μιας από τις ισχυρότερες εταιρίες παροχής συστημάτων ERP και CRM στην ελληνική αγορά , το SoftOne.
Η παγκόσμια αυξανόμενες ανάγκες στον τομέα της διαχείρισης πόρων και πελατειακών σχέσεων σε συνδυασμό με τον αυξανόμενο κίνδ...