Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσιμπιδάκη, Ασημίναel_GR
dc.contributor.authorΝίκου, Κωνσταντίναel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-25T13:38:15Z
dc.date.available2020-02-25T13:38:15Z
dc.date.issued2020-01-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/19985
dc.description.abstractΜέσα από τη παρούσα εργασία θα αναδειχθεί η σπουδαιότητα και η σημαντικότητα της ένταξης των Τεχνολογικών Πληροφοριών και Επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης θα τονιστεί η σημασία αυτών τόσο για το σχολείο όσο και για την οικογένεια των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Η ένταξη των Τεχνολογικών Πληροφοριών και Επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία θα βοηθήσει αυτά τα παιδιά να αναπτύξουν διάφορες δεξιότητες που θα είναι ιδιαίτερα ωφέλιμες και ευεργετικές για αυτά όταν βγουν στην αγορά εργασίας. Η ολοκλήρωση της παρούσας μελέτης βασίζεται σε μία συγκεκριμένη μεθοδολογία, η οποία είναι η ποιοτική ανάλυση και η ανάλυση περιεχομένου. Η εύρεση της βιβλιογραφικής επισκόπησης θα βοηθήσει να έρθουν στο φως αρκετές σημαντικές έρευνες γύρω από την ένταξη των Τεχνολογικών Πληροφοριών και Επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και θα αναδειχθεί ποιες δεξιότητες καλλιεργούν τα παιδιά με την χρήση αυτών. Επίσης η παρούσα εργασία ανέδειξε μέσω των ερευνητικών της ερωτημάτων ότι η χρήση των Τεχνολογικών Πληροφοριών και Επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία μπορεί να φανεί ωφέλιμη τόσο για το παιδί όσο και για την οικογένεια και το σχολείο. Καταρχάς, η ενσωμάτωση των Τεχνολογικών Πληροφοριών και Επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία θα κάνει τη μάθηση πολύ ελκυστική και ενδιαφέρουσα για τα παιδιά αυτά. Επίσης, μέσω των κατάλληλων διδακτικών προσεγγίσεων από μέρους των εκπαιδευτικών μέσω της τεχνικής της συμπερίληψης τα παιδιά θα αποκτήσουν διάφορες δεξιότητες και ικανότητες που θα τους φανούν ιδιαίτερα ωφέλιμες στο μέλλον. Οι δεξιότητες που μπορεί να αποκτήσουν τα παιδιά μέσω της ενσωμάτωσης των Τεχνολογικών Πληροφοριών και Επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία είναι η συνεργασία, η ομαδικότητα, η αμοιβαιότητα, η αλληλεγγύη, ο αλληλοσεβασμός, η υπευθυνότητα, να μάθουν να σέβονται τις απόψεις των άλλων και να εκφέρουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Οι θετικές απόψεις των γονέων για την χρήση των Τ.Π.Ε και την συμβολή τους στη βελτίωση της ζωής των παιδιών τους αποτελεί εξίσου σημαντικό κομμάτι στην παρούσα βιβλιογραφική εργασία. Λέξεις κλειδιά: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας, σχολείο, οικογένεια, συνεργασία, ομαδικότητα. el_GR
dc.format.extent94 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsDefault License
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectInformation and Communication Technologiesen_US
dc.subjectΤΠΕel_GR
dc.subjectμαθησιακές δυσκολίεςel_GR
dc.subjectγονείς και ΤΠΕel_GR
dc.subject.lcshLearning disabilitiesen_US
dc.subject.lcshEducational technologyen_US
dc.subject.lcshLearning disabled children--Educationen_US
dc.subject.lcshChildren with disabilitiesen_US
dc.titleΟ ρόλος των Τ.Π.Ε σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο σχολείο και την οικογένειαel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΣοφός, Αλιβίζοςel_GR
heal.committeeMemberNameΔάρρα, Μαρίαel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΕπιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιώνel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record