Εκπαιδευτικός ηγέτης: ο ρόλος του ως προς την προώθηση και ενίσχυση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
Educational leader: his/ her role in promoting and strengthening inclusive education
Abstract
Το ζήτημα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης αποτελεί ένα θέμα μεγάλου ερευνητικού ενδιαφέροντος, αφού πλέον απασχολεί σημαντικά την εκπαιδευτική κοινότητα. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των Διευθυντών/ριών σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με το ζήτημα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, στόχος ήταν να διερευνηθούν οι παράγοντες που μπορεί να επηρεάζουν τις απόψεις των Διευθυντών/ριών, όπως είναι το φύλο, η ηλικία, η εμπε...