Show simple item record

Research on adult learner's views regarding Lifelong Learning and the implementation of participatory educational techniques in the Second Chance Schools of the prefecture of Evia

dc.contributor.advisorΓουβιάς, Διονύσηςel_GR
dc.contributor.authorΔιγαλέτου, Δήμητραel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2018-04-16T12:33:58Z
dc.date.available2018-04-16T12:33:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/18301
dc.description.abstractΤα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) αποτελούν ένα ευέλικτο και καινοτόμο πρόγραμμα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, που επιδιώκει την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων για όσους/ες έχουν εγκαταλείψει πρόωρα το εκπαιδευτικό σύστημα. Το θέμα της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευομένων Σ.Δ.Ε. σχετικά με τη Διά Βίου Μάθηση και την εφαρμογή των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών. Πάνω σε αυτό πλαίσιο, εξετάζονται τα κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής σε ένα πρόγραμμα Σ.Δ.Ε. καθώς και τα οφέλη από τη χρήση των διαφόρων εκπαιδευτικών τεχνικών, που συμβάλλουν σε αυτή τη συμμετοχή και την καθιστούν επιτυχημένη. Η ερευνητική προσέγγιση που ακολουθήθηκε ήταν η ποσοτική με τη χρήση ερωτηματολογίων διά ζώσης σε εκπαιδευόμενους/ες των Σ.Δ.Ε. του νομού Ευβοίας. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευόμενοι/ες των Σ.Δ.Ε. πιστεύουν στην αξία της διά βίου εκπαίδευσης και τα πολλαπλά οφέλη της ως προς τη βελτίωσή τους σε επαγγελματικό, οικονομικό, προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο, ενισχύουν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Από την άλλη, οι επαγγελματικές και οικογενειακές τους υποχρεώσεις καθώς και η μεγάλη χιλιομετρική απόσταση των σχολείων από τον τόπο κατοικίας τους, γεγονός που απαιτεί ιδιωτικό μεταφορικό μέσο, δυσχεραίνουν την παρακολούθηση στα μαθήματα. Η χρήση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών συμβάλλει σε πολύ μεγάλο βαθμό στην ενεργό συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, στην αύξηση του ενδιαφέροντος και στην αποτελεσματική μάθηση, ενώ επηρεάζεται κυρίως, από την έλλειψη εξοικείωσης και επιμόρφωσης του εκπαιδευτή/τριας σε αυτές και επίσης, από την απροθυμία των εκπαιδευομένων για συνεργασία.el_GR
dc.description.abstractSecond Chance Schools (S.C.S.) are a flexible and innovative program of Adult Education, which pursue the reduction of social inequalities for those who have not completed compulsory secondary education. The subject of this thesis is the research on S.C.S. learner’s views regarding Lifelong Learning and the implementation of participatory educational techniques. In this frame, incentives and obstacles to participation on S.C.S. program are examined, as well as the benefits of the use of different educational techniques, which contribute to this participation and its success. The conducted approach of the research was quantitive with the use of questionnaires in person regarding the trainees of S.C.S. of the prefecture of Evia. The results of the survey showed that the trainees of S.C.S. believe in the value of lifelong education and its multiple benefits on the amelioration on professional, financial, personal and social level, strengthen their participation in the program. Therefore, the professional and family obligations as well as the long distance of the schools from their residence, which demands private transportation, make courses participation difficult. The participatory educational techniques use contributes to high degree in active courses participation, increase of interest and effective learning. On the other hand, it is influenced mostly by the trainer’s lack of familiarity and training on this subject as well as the unwillingness of the trainees to collaborate.en_US
dc.format.extent167 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsDefault License
dc.subjectΔιά Βίου Μάθησηel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση Ενηλίκωνel_GR
dc.subjectΣχολεία Δεύτερης Ευκαιρίαςel_GR
dc.subjectLifelong Learningen_US
dc.subjectAdult Educationen_US
dc.subjectSecond Chance Schoolsen_US
dc.subjectΚίνητρα και εμπόδια συμμετοχήςel_GR
dc.subjectΣυμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικέςel_GR
dc.subjectIncentives and obstacles to participationen_US
dc.subjectParticipatory educational techniquesen_US
dc.subject.lcshAdult education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99002124)en_US
dc.subject.lcshContinuing education--Audio-visual aids (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh97000114)en_US
dc.subject.lcshEducation--Greece (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041032)en_US
dc.titleΔιερεύνηση απόψεων ενήλικων εκπαιδευομένων σχετικά με τη Διά Βίου Μάθηση και την εφαρμογή συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας του νομού Ευβοίαςel_GR
dc.titleResearch on adult learner's views regarding Lifelong Learning and the implementation of participatory educational techniques in the Second Chance Schools of the prefecture of Eviaen_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΒιτσιλάκη, Χρυσήel_GR
heal.committeeMemberNameΑνδρεαδάκης, Νικόλαοςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμούel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrue
dc.contributor.departmentΝέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησηςel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record