A comparative study of the use of ICT in lower secontary education in Greece and Austria
Abstract
Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας γίνεται σύγκριση της ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στα εκπαιδευτικά συστήματα της Ελλάδας και της Αυστρίας και συγκεκριμένα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση των δύο χωρών . Μία συγκριτική μελέτη που επικεντρώνει την έρευνα σε τρεις τομείς. Στο πρόγραμμα σπουδών, στην εκπαίδευση των καθηγητών και στον εξοπλισμό των εργαστηρίων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις χρονολογικές φάσεις ένταξης των τεχνολογιών και της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Στο δεύτερο...