Now showing items 30-49 of 768

  • I.P.O. και άλλες πηγές χρηματοδότησης επιχειρήσεων 

    Καφίδας, Ευστάθιος (2008)
    Η εργασία περιγράφει τις επιλογές που έχει στη διάθεση του ένας επιχειρηματίας όσον αφορά τη μορφή χρηματοδότησης της επιχείρησής του.
  • Information economy - Knowledge economy - Digital economy - Network Economy - Internet Economy - Attention economy 

    Σαγιάκος, Μιχάλης (2010)
    Mετάβαση απο την οικονομία της πληροφορίας στην οικονομία προσοχής.
  • Internal Marketing 

    Βλαχάκη, Δήμητρα (2012)
    Πάνω από 20 χρόνια πριν, το εσωτερικό μάρκετινγκ προτάθηκε για πρώτη φορά ως λύση για το πρόβλημα της παράδοσης υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών. Η εργασία αυτή λοιπόν, συμβάλλει στην κατανόηση του τι είναι εσωτερικό μάρκετινγκ ...
  • International Business Marketing Plan Πλωμαρίτης Α.Ε. 

    Ζορμπά, Έλενα (2014)
    Η παρούσα εργασία περιγράφει τη στρατηγική ανάλυση της εταιρείας ΠΛΩΜΑΡΙΤΗΣ Α.Ε. για την 5ετία 2013-2017.
  • Internet και χρηματιστηριακά 

    Νικόλτσιος, Νικόλαος (2008)
    Η πτυχιακή κάνει μια γενική αναφορά για το ιντερνετ,τον παγκόσμιο ιστό και το ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα.Στην συνέχεια επισημαίνετε η αύξηση των χρηματιστηριακών συναλλαγών μέσω Διαδικτύου και γίνεται ανάλυση για την ...
  • Knowledge Management 

    Καρράς, Βασίλειος (2008)
    Στη διατριβή μου πάνω στο "Knowledge management" αναπτύσσονται και αναλύονται ζητήματα της σύγχρονης εφαρμογής της διαχείρισης γνώσης, τις βασικές λειτουργίες της και τέλος τα αποτελέσματα που τείνουν να φέρουν οι σύγχρονες ...
  • Koστολόγηση ανά δραστηριότητα (Activity Based Costing) 

    Λεκάκος, Ιάσονας (2004)
    Η κοστολόγηση ανά δραστηριότητα (activity - based costing ή για συντομία ABC) αποτελεί μια πρόσφατη προσέγγιση στον τομέα της κοστολόγησης που προσπαθεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ανακρίβειας που προκαλείται από τα ...
  • Management στους διαλειτουργικούς παράγοντες ενός εφοδιαστικού δικτύου: πληροφορία, προμήθεια, τιμολόγηση και συντονισμός 

    Αντωνοπούλου, Δήμητρα (2015)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία, εμπίπτει στο γνωστικό αντικείμενο της διαχείρισης εφοδιαστικών δικτύων (Supply Chain Management). Αποτελείται από τρία κύρια μέρη, τον ορισμός της εφοδιαστικής αλυσίδας, όπου περιγράφεται ο ρόλος ...
  • Marketing Plan του καταστήματος Acropolis και προοπτικές εξέλιξης τα επόμενα τρία έτη 

    Αλβανού, Ευαγγελία (2012)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζει ένα πλάνο μάρκετινγκ ενός τουριστικού καταστήματος. Καλύπτεται τόσο το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό περιβάλλον του καταστήματος ενώ στη συνέχεια θεσπίζονται στόχοι και επιλέγονται ...
  • Marketing Αεροπορικών Εταιρειών 

    Μαγουλάκης, Κωνσταντίνος (2006)
    H διατριβή αυτή προσεγγίζει τον κλάδο των αερομεταφορών στην παγκόσμια αγορά και περιγράφει μέσα από πηγές και προσωπική έρευνα τη διαμόρφωση της κατάστασης της αεροπορικής βιομηχανίας. Οι αεροπορικές εταιρείες ξεφεύγουν ...
  • Marketing-advertisement ηλεκτρονικών καταστημάτων 

    Τεβεκέλης, Εμμανουήλ (2009)
    Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι μία μόδα που εμφανίστηκε στην Ελλάδα τα τελευταία δέκα χρόνια με βάσεις και προϋποθέσεις που δεν εμπνέουν αισιοδοξία. Σε μία Ελλάδα που προσπαθεί να ακολουθήσει τις εξελίξεις στην παγκόσμια ...
  • Mελέτη των κοινωνικών επιπτώσεων του τουριστικού φαινομένου 

    Κτανή, Μαρία (2007)
    Οι επιπτώσεις του τουρισμού στην κοινωνική συμπεριφορά και στις αξίες.η κοινωνικο-πολιτιστική διάσταση του τουρισμού περιλαμβάνει διαδικασίες αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας μεταξύ διαφόρων κοινωνικών ομάδων με διαφορετικά ...
  • O θαλάσσιος τουρισμός στη Χίο 

    Φλωράδης, Δημήτριος (2017-10-02)
  • O στρατηγικός ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων 

    Καρανικόλας, Γεώργιος (2004)
    . Τα συστήματα πληροφοριών, όχι μόνο αντανακλούν τις αποφάσεις του μάνατζμεντ, αλλά εξυπηρετούν και ως όργανα για την αλλαγή των διαδικασιών του μάνατζμεντ.Τα συστήματα πληροφοριών αποκτούν ρίζες μέσα στους οργανισμούς, ...
  • Oργάνωση της βιομηχανίας του ελεύθερου χρόνου: κινηματογραφικές αίθουσες στην Αθήνα. 

    Ιγγλέσης, Ιωάννης (2007)
    Η συγγραφή της συγκεκριμένης εργασίας περιλαμβάνει το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τις κινηματογραφικές αίθουσες καθώς επίσης και τη παρατέρω λειτουργία τους.Επίσης περιλαμβάνει τους φορείς που επηρεάζουν την ομαλή ...
  • Performance measurement μοντέλα και εφαρμογή σε καταστήματα franchise 

    Βασιλάκης, Γεώργιος (2014)
    Ως βασικός σκοπός της παρούσης πτυχιακής μελέτης, αναφέρεται η παρουσίαση και ανάλυση της έννοια του Συστήματος Μέτρησης Απόδοσης των Εργαζομένων στις επιχειρήσεις και ειδικότερα σε εκείνες που αναφέρονται στο είδος των ...
  • Re-branding Greece με επίκεντρο την Αθήνα 

    Τόλια, Αικατερίνη (2014)
    Ανάλυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας και έρευνα με ερωτηματολόγια για την αλλαγή της εικόνας του
  • Repositioning της εταιρίας ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΕΒΕ 

    Μελετιάδης, Ιωάννης (2004)
    Η εταιρία Σαραντής ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 1928 στο νησί της Χίου, που βρίσκεται στο βορειοανατολικό άκρο του Αιγαίου. Η εταιρία Σαραντής ασχολείται με την παραγωγή και διάθεση παραδοσιακών γλυκισμάτων και ζαχαρωδών. Κυρίως όμως ...
  • Reverse Logistics-Closed Loop Supply Chain 

    Μπιράκη, Μυρτώ (2008)
    Τα Reverse Logistics είναι η διαδικασία επιστροφής των αγαθών, αυτή τη φορά από τους πελάτες πίσω στους προμηθευτές. H Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα περιλαμβάνει τις διαδικασίες Logistics για την ανάκτηση προϊόντων ύστερα ...
  • Service - Oriented Arcitecture (SOA) 

    Γεραζούνης, Μιχαήλ - Στυλιανός (2015)
    Σκοπός της παρούσης εργασίας αναφέρεται η συλλογή και εξέταση στοιχείων που αφορούν την εφαρμογή του όρου Service Oriented Architecture και των πλεονεκτημάτων που εκείνος ο όρος μπορεί να μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις ...