Abstract
Ο χώρος των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η αξιοποίηση των εικονικών κόσμων αποτελούν μία διαρκώς αναπτυσσόμενη και εξελισσόμενη αγορά, η οποία προσελκύει τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον αρκετών μελετητών. Σε αρκετές περιπτώσεις χρησιμοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης, αξιοποιώντας καινοτόμες πρακτικές μάθησης. Τα παιχνίδια αυτά αξιοποιούνται όχι μόνο για ψυχαγωγικούς αλλα και για εκπαιδευτικούς λόγους, γεγονός που αναδεικνύει τη σπουδαιότητά τους. Η αξιοποίηση τους δεν υλοποιείται μόνο σε χ...