Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυριακάκη, Άνναel_GR
dc.contributor.authorΔεναξάς, Ευάγγελοςel_GR
dc.coverage.spatialΧίοςel_GR
dc.date.accessioned2018-04-18T12:17:03Z
dc.date.available2018-04-18T12:17:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/18326
dc.description.abstractΗ φιλοσοφία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) βασίζεται κυρίως στην ταχύτατη διάδοση της πληροφορίας σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, με την ενεργή συμμετοχή των χρηστών, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν σε πραγματικό χρόνο μια ιδέα, μια σκέψη, κάτι που τους απασχολεί και θέλουν να το μοιραστούν με κάποιους άλλους χρήστες. H παρουσία όλο και περισσότερων ατόμων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι καταλυτική, συμβάλλοντας πολλές φορές αφοριστικά στον τρόπο που θα δεχθούν και θα προωθήσουν μια πληροφορία ή αντίθετα θα την επικρίνουν και θα την απορρίψουν. Καθίσταται πλέον σαφές, ότι η καθημερινότητα των ανθρώπων σχεδόν ταυτίζεται με το διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο έδαφος στις δραστηριότητές τους. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι όλο και περισσότερα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης εμφανίζονται, με σκοπό να καλύψουν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες. Δεδομένου ότι, τα κοινωνικά μέσα συγκεντρώνουν πλήθος πληροφοριών, μεταξύ των οποίων συναντά κανείς και πολλές περιττές πληροφορίες, δίνοντας βέβαια την δυνατότητα στον χρήστη να τις απορρίψει, η τουριστική βιομηχανία καλείται να αξιοποιήσει αυτόν τον χώρο με τον καλλίτερο δυνατό τρόπο. Η τουριστική βιομηχανία δείχνει να το έχει αντιληφθεί και απαντά σε αυτή την πρόκληση με τις τουριστικές σελίδες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, οι οποίες αντί να εφαρμόζουν επιθετικό μάρκετινγκ και να εγκαθιδρύουν κέντρα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, δημιουργούν χώρους ανταλλαγής απόψεων, συμβουλών, οπτικοακουστικού υλικού και κάθε τι που θα προσελκύσει τον ταξιδιώτη-τουρίστα και θα τον εξοικειώσει με την φιλοσοφία του ταξιδιού. Στο παραπάνω πλαίσιο βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την επίδραση των μέσων κοινωνικών δικτύωσης στις καταναλωτικές επιλογές των σύγχρονων τουριστών. Η προσέγγιση του θέματος επιχειρείται θεωρητικά και ερευνητικά, μέσω της επισκόπησης της υφιστάμενης βιβλιογραφίας και μιας πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας σε δυνητικούς τουρίστες- χρήστες των μέσων κοινωνικών δικτύωσης, αντίστοιχα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα το Facebook και αντλούν από αυτά σημαντικές πληροφορίες με σκοπό την επιλογή του τουριστικού προορισμού τους και την επιλογή του ξενοδοχειακού καταλύματοςel_GR
dc.format.extent99 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΤουρισμόςel_GR
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel_GR
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel_GR
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectConsumer behavioren_US
dc.subject.lcshSocial media (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2006007023)en_US
dc.subject.lcshTourism (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255)en_US
dc.subject.lcshConsumer Behavior (URL: http://skos.um.es/unesco6/530802)en_US
dc.titleΗ επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των τουριστώνel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typebachelorThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΚυριακάκη, Άνναel_GR
heal.committeeMemberNameΛαγός, Δημήτριοςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrue


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές