Show simple item record

Primary school teachers in islands attitudes and viewpoints concerning the utilization of ICT in instruction

dc.contributor.advisorΒιτσιλάκη, Χρυσήel_GR
dc.contributor.authorΜάντζου, Μαρίαel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2018-04-03T09:00:27Z
dc.date.available2018-04-03T09:00:27Z
dc.date.issued2017-10-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/18282
dc.description.abstractΣε μια εποχή όπου οι ΤΠΕ έχουν εισχωρήσει σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας και έχουν επηρεάσει και διαμορφώσει αρκετούς τομείς της, δε θα μπορούσε μα μείνει ανεπηρέαστος ο τομέας της εκπαίδευσης που οφείλει πάντα να αφουγκράζεται και να ενσωματώνει τις αλλαγές και αποτελεί τον κύριο μοχλό διαμόρφωσης των αυριανών πολιτών. Η ουσιαστική ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα πλαίσια της εκπαίδευσης έχει απασχολήσει τα εκπαιδευτικά συστήματα διαφόρων ανεπτυγμένων κρατών. Οι ΤΠΕ μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια κάθε εκπαιδευτικού ενισχύοντας τη διαδικασία της διδασκαλίας και μάθησης, καθώς έχουν τη δυναμική να εξισώσουν την εκπαίδευση που παρέχεται σε ένα αστικό κέντρο με αυτή μιας απομακρυσμένης περιοχής. Παρόλο όμως που τα οφέλη από την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη διαδικασία της διδασκαλίας και μάθησης είναι διαπιστωμένα, οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν κατορθώσει να τις ενσωματώσουν με ουσιαστικό τρόπο. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι παράγοντες που έχουν τη δυναμική να επηρεάσουν την επιτυχή αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση είναι πάρα πολλοί και αφορούν ποικίλους τομείς. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τις στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που εργάζονται στα νησιά των Δωδεκανήσων σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία και κυρίως όσον αφορά την αυτοαποτελεσματικότητα και τα συναισθήματα που προκαλούνται στους εκπαιδευτικούς κατά τη χρήση των ΤΠΕ. Επίσης η έρευνα ανέδειξε διαφορές στον βαθμό χρήσης των ΤΠΕ στη διδασκαλία μεταξύ των δύο φύλων, καθώς και την ύπαρξη συσχετίσεων μεταξύ της συχνότητας χρήσης των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία και των συναισθημάτων που προκαλούνται στους εκπαιδευτικούς, μεταξύ της συχνότητας χρήσης των ΤΠΕ και του επιπέδου αυτοαποτελεσματικότητας που εμφανίζουν οι εκπαιδευτικοί σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ και μεταξύ της γενικής αυτεπάρκειας που εμφανίζουν οι εκπαιδευτικοί κατά τη χρήση των ΤΠΕ και των συναισθημάτων που τους προκαλούνται.el_GR
dc.format.extent100 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΤΠΕel_GR
dc.subjectICTen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικόςel_GR
dc.subjectΑυτοαποτελεσματικότηταel_GR
dc.subjectΣυναισθήματαel_GR
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectTeacheren_US
dc.subjectSelf-efficacyen_US
dc.subjectEmotionsen_US
dc.subject.lcshTeachers--Attitudes (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85132965)en_US
dc.subject.lcshEducation (Primary) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99005768)en_US
dc.subject.lcshEducation--Data processing (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041001)en_US
dc.titleΣτάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης νησιωτικών περιοχών για τη χρήση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλίαel_GR
dc.titlePrimary school teachers in islands attitudes and viewpoints concerning the utilization of ICT in instructionen_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΑνδρεαδάκης Αν., Νίκοςel_GR
heal.committeeMemberNameΣοφός, Αλιβίζοςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμούel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrue
dc.contributor.departmentΝέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησηςel_GR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC0 1.0 Παγκόσμια
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC0 1.0 Παγκόσμια