Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωκίδης, Εμμανουήλel_GR
dc.contributor.authorΡουφάνη, Μαρίαel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-23T12:24:16Z
dc.date.available2018-02-23T12:24:16Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/18014
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει την πρόθεση των φοιτητών των Παιδαγωγικών Τμημάτων στην Ελλάδα να χρησιμοποιήσουν τους υπολογιστές στην διδασκαλία τους, όταν θα υπηρετήσουν ως εν ενεργεία εκπαιδευτικοί. Για το σκοπό αυτό, κατασκευάστηκε ένα ερωτηματολόγιο αποτελούμενο από 35 ερωτήσεις, που στηρίχθηκε στο Technology Acceptance Model. Εξετάστηκαν οι εξής παράγοντες: (α) η υποκειμενική ευκολία χρήσης των υπολογιστών, (β) η υποκειμενική αυτό-επάρκεια αναφορικά με τη χρήση των υπολογιστών, (γ) η υποκειμενική αντίληψη της χρησιμότητας, (δ) η στάση απέναντι στη χρήση και (ε) η συμπεριφορική προδιάθεση να χρησιμοποιήσουν υπολογιστές. Το ερωτηματολόγιο ήταν διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή για τρεις μήνες και συμμετείχαν 264 τελειόφοιτοι. Από την ανάλυση των δεδομένων φάνηκε πως η συμπεριφορική προδιάθεση επηρεάζεται σημαντικά από τη στάση απέναντι στη χρήση και δευτερευόντως από τους άλλους παράγοντες. Επίσης, η στάση επηρεάζεται σημαντικά τόσο την υποκειμενική ευκολία χρήσης όσο και την υποκειμενική αντίληψη χρησιμότητας των υπολογιστών.el_GR
dc.format.extent92 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsDefault License
dc.subjectΣυνειδητοποιημένη ευκολία χρήσηςel_GR
dc.subjectTechnology Acceptance Modelen_US
dc.subjectΣυνειδητοποιημένη χρήσηen_US
dc.subjectΑυτό-επάρκειαel_GR
dc.subjectSelf-efficacyen_US
dc.subjectPerceived usefulnessen_US
dc.subject.lcshEducational technology (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041150)en_US
dc.subject.lcshHigh school students (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85060709)en_US
dc.subject.lcshEducation, Higher (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041065)en_US
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων σχετικά με τις εφαρμογές της πληροφορικής στην εκπαίδευση και των παραγόντων που επηρεάζουν αυτήν την άποψη.el_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typebachelorThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrue


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record