Show simple item record

dc.contributor.advisorΒιτσιλάκη, Χρυσήel_GR
dc.contributor.authorΧαιροπούλου, Μαριάναel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2017-12-06T12:36:32Z
dc.date.available2017-12-06T12:36:32Z
dc.date.issued2016-11-15
dc.identifier.otherhttp://catalog.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A7%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%B1&Index1=Keywordsbib&Database=1&NumberToRetrieve=50&OpacLanguage=gre&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A7%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%B1&Profile=Default&PreviousList=Start&PageType=Start&EncodedRequest=*8F*3D*17*18*8C*D2*D7*185*87*C4*B07*C6*F2*E4&WebPageNr=1&WebAction=NewSearch&StartValue=1&RowRepeat=0&MyChannelCount=el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/17713
dc.description.abstractΗ ταχύτητα παλαίωσης της κεκτημένης γνώσης λόγω των επιστημονικών, κοινωνικών και πολιτισμικών αλλαγών, που λαμβάνουν χώρα τα τελευταία χρόνια, δημιουργούν την ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των αρχών και των στόχων των εκπαιδευτικών, όσον αφορά τα προσόντα και την επαγγελματική κατάρτιση και ανάπτυξή τους. Αυτές οι συχνές μεταβολές στα μαθησιακά και κανονιστικά-λειτουργικά πλαίσια συνδέουν την επαγγελματική κατάρτιση και ανάπτυξη με τυπικές και άτυπες μορφές μάθησης, καθώς και με την δια βίου επιμόρφωση. Η παρούσα εργασία διερευνά τη συμβολή της επιμόρφωσης των συμμετεχόντων/ουσών στην παιδαγωγική, επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη. Επιπρόσθετα, διερευνώνται τα κίνητρα και τα εμπόδια συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα, οι φορείς που θεωρούν καταλληλότερους για τη διοργάνωση αυτών, οι ανάγκες τους πριν από την υλοποίηση τους, ο βαθμός επάρκειας και καταλληλόλητας των γνώσεων των επιμορφωτών και της μεθοδολογίας, καθώς και ο βαθμός ικανοποίησης των συμμετεχόντων/ουσών από τον τρόπο αξιολόγησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων. Επιλέχθηκε να χρησιμοποιηθεί η ποσοτική ανάλυση δεδομένων, με μέθοδο προσέγγισης των ερωτημάτων την επισκόπηση και πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε η «βολική» δειγματοληψία.el_GR
dc.format.extent164 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsDefault License
dc.subjectΕπαγγελματική κατάρτισηel_GR
dc.subjectΕπαγγελματική ανάπτυξηel_GR
dc.subjectΤυπικές-άτυπες μορφές μάθησηςel_GR
dc.subjectΔιά βίου μάθησηel_GR
dc.subjectΕπιμόρφωσηel_GR
dc.subjectProfessional developmenten_US
dc.subjectVocational trainingen_US
dc.subjectFormal-informal educationen_US
dc.subjectTeacher trainingen_US
dc.subjectLifelong learningen_US
dc.subject.lcshTeachers--In-service training (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85132968)en_US
dc.subject.lcshVocational education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85144178)en_US
dc.subject.lcshContinuing education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85031562)en_US
dc.titleΕπαγγελματική κατάρτιση και ανάπτυξη εκπαιδευτικών μέσα από τυπικές και άτυπες μορφές εκπαίδευσης και επιμόρφωσηςel_GR
dcterms.accessRightsembargoel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ενδοπανεπιστημιακή Δημοσίευση Κλειδωμένη η δυνατότητα αντιγραφήςel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΦώκιαλη, Περσεφόνηel_GR
heal.committeeMemberNameΒρυωνίδης, Μάριοςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμούel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilityfalse
dc.notesΟ συγγραφέας επιτρέπει την πρόσβαση στο πλήρες κείμενο του ηλεκτρονικού αρχείου ΜΟΝΟ εντός του Πανεπιστημιακού δικτύου (ενδοπανεπιστημιακή πρόσβαση)el_GR
dc.contributor.departmentΝέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησηςel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record