Το επιτραπέζιο παιχνίδι στη διδασκαλία των Μαθηματικών της πρώτης σχολικής ηλικίας.
Abstract
ΠερίληψηΤο μάθημα των Μαθηματικών, χάρη στη συμβολική κι αφηρημένη φύση του αποτελούσε πάντα ένα αντικείμενο με αυξημένη δυσκολία για μεγάλο πλήθος των μαθητών. Τις τελευταίες δεκαετίες πραγματοποιούνται πολλές ερευνητικές προσπάθειες γύρω από το θέμα που τείνουν να βρουν τρόπους και χρυσές τομές προκειμένου το εν λόγω μάθημα να γίνει περισσότερο οικείο, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, προς τους μαθητές ειδικότερα της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας οι οποίοι για πρώτη φορά δομούν τη... AbstractThe course of Mathematics, because of the symbolic and non specific characteristic was always the subject with increased difficulty for a big part of students. The last decades are realised a lot of inquiries about this subject that tends find ways to make this course becomes more familiar to the preschool and first classes of school students, which structure for first time their relation with this. The teaching and the learning in the frame of cognitive object of Mathematics have chan...