Show simple item record

dc.contributor.advisorΦεσάκης, Γεώργιοςel_GR
dc.contributor.authorΠαυλίδου, Σοφία - Παύλοςel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2015-11-19T10:44:29Z
dc.date.available2015-11-19T10:44:29Z
dc.date.issued2015el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/13702
dc.language.isoelel_GR
dc.subjectΨηφιακή αφήγησηel_GR
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel_GR
dc.subjectΛογοτεχνίαel_GR
dc.subjectΜαθηματικά παραμύθιαel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικά λογισμικάel_GR
dc.subjectΑρίθμησηel_GR
dc.subjectDigital Storytellngel_GR
dc.subjectNew technologiesel_GR
dc.subjectLiteracyel_GR
dc.subjectMathematical storiesel_GR
dc.subjectNumberingel_GR
dc.subjectEducational softwares
dc.titleΨηφιακή αφήγηση και Μαθηματικάel_GR
dcterms.rightsΔιάθεση μόνο λέξεων κλειδιών περιλήψεων
heal.typemasterThesisel_GR
heal.publicationDate2015el_GR
heal.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται εάν μέσα από την αφήγηση των μαθηματικών παραμυθιών μπορεί να γίνουν κατανοητές οι μαθηματικές έννοιες. Συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στον ρόλο των μαθηματικών στο εκπαιδευτικό σύστημα όπως επίσης και με ποιο τρόπο οι νέες τεχνολογίες μπορούν να συμβάλλουν στην διδασκαλία τους. Στο Πρώτο Κεφάλαιο παρατίθενται οι ομοιότητες και οι διαφορές των μαθηματικών και της Λογοτεχνίας. Στην συνέχεια, στο Δεύτερο Κεφάλαιο θα μιλήσουμε για την αφήγηση των ιστοριών και τα μαθηματικά παραμύθια όπου εκεί θα δούμε τους διδακτικούς στόχους που καλύπτονται από τη διδασκαλία των μαθηματικών παραμυθιών στην τάξη, καθώς και στο πως μπορούμε να δημιουργήσουμε με τη βοήθεια των παιδιών μαθηματικά παραμύθια. Στο Τρίτο Κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε τη διδασκαλία με τη χρήση των ΤΠΕ, στα εκπαιδευτικά λογισμικά που υπάρχουν και στα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα που έχουμε από τη διδασκαλία με τη χρήση ΤΠΕ. Στο Τέταρτο Κεφάλαιο θα αναφερθούμε στον όρο «Ψηφιακή Αφήγηση» και στα πλεονεκτήματα της στη διδασκαλία όπως και στους περιορισμούς που υπάρχουν για τη σωστή χρήση της. Επίσης θα δούμε συστήματα και παραδείγματα ψηφιακής αφήγησης που υπάρχουν. Στο Πέμπτο Κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με την έννοια της αρίθμησης και τη διδασκαλία της με τη χρήση ΤΠΕ, όπως επίσης και σε παραδείγματα αρίθμησης στο νηπιαγωγείο με τη χρήση νέων τεχνολογιών και οπτικοακουστικών μέσων. Στο Έκτο Κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τα προβλήματα που προκύπτουν από τη χρήση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη και στους τρόπους αντιμετώπισής τους. Τέλος, στο Έβδομο και τελευταίο Κεφάλαιο θα αναφερθούμε στα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ στο νηπιαγωγείο σχετικά με τη γλώσσα, τα μαθηματικά και την πληροφορική. Ώστε να καταλήξουμε στο αν τελικά η διδασκαλία των μαθηματικών παραμυθιών στην τάξη με τη χρήση της τεχνολογίας μας βοηθά στην επίτευξη των στόχων μας, δηλαδή στην καλύτερη δυνατή κατανόηση των μαθηματικών και στην ενεργή συμμετοχή των μαθητών στην τάξη.el_GR
heal.abstractThis diplomatic essay investigated if within the narration of mathematic fairytales could be comprehensible the math concepts. Particularly, it refers to the role of mathematics in educational system and also the contribution of new technologies in teaching of Math’s. At the First chapter cited the similarities and differences between Mathematics and Literacy. Subsequently in the Second chapter we will talk about storytelling and mathematics fairytales where there will see their teaching objectives that covered by teaching mathematics tales in the classroom and furthermore how we could create math stories by the assistance of children. Moreover, at the Third chapter we will represent the teaching with the use of new technologies, educational software’s that exist and the expected learning outcomes that arising by the teaching of new technologies. At the fourth chapter will refer the term of digital storytelling, the advantages as well as the disadvantages that exists by teaching with the use of digital storytelling. At the Fifth chapter we will deal with the concept of numbering and the teaching of it through new technologies. Furthermore, represent examples of numbering in infant school with the use of new technologies and audiovisual. At the Sixth chapter will be quote the problems that arise from the teaching practice of new technologies and the ways that we could deal with them. At the end, at the Seventh chapter will be refer at the curriculum in infant school according with the language, mathematics and information technology in order to conclude if the teaching of mathematics stories in the classroom by using new technology could assist in the achievement of our goals, the best possible understanding of mathematics and the active participation of children in the classroom.el_GR
heal.committeeMemberNameΚαλαβάσης, Φραγκίσκος
heal.committeeMemberNameΚαφούση, Σουλτάνα
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό.el_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilityfalseel_GR
dc.unimarc.924okel_GR
dc.unimarc.928okel_GR


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record