Show simple item record

dc.contributor.advisorΣιγάλα, Μαριάνναel_GR
dc.contributor.authorΚαλούση, Μελπομένηel_GR
dc.coverage.spatialΧίοςel_GR
dc.date.accessioned2015-11-19T10:35:43Z
dc.date.available2015-11-19T10:35:43Z
dc.date.issued2005el_GR
dc.identifier.otherhttp://catalog.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B7+%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B7+%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*83*F2s*C4*81*82*1E*CD*1A*5E*17*8E*B7*07*91*FD&EncodedQuery=*83*F2s*C4*81*82*1E*CD*1A*5E*17*8E*B7*07*91*FD&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/13553
dc.language.isoelel_GR
dc.subjectΠοιότηταel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectΜονάδες υγείαςel_GR
dc.subjectΝοσοκομείαel_GR
dc.subjectΣυνεχής βελτίωση ποιότηταςel_GR
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectTotal quality managementen_US
dc.subjectHealthcare servicesen_US
dc.subjectHospitalsen_US
dc.subjectQuality Improvementen_US
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στις μονάδες υγείας. Το παράδειγμα του νοσοκομείου Sankt Josef στο Xanten της Γερμανίαςel_GR
dcterms.accessRightsembargo
dcterms.rightsΔιάθεση ΜΟΝΟ λέξεων κλειδιών - περιλήψεωνel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.publicationDate2005el_GR
heal.abstractΤα σύγχρονα νοσοκομεία αποτελούν πολύπλοκους και συνεχώς εξελισσόμενους οργανισμούς. Για το λόγο αυτό, στην δεκαετία του ΄90 η νέα σχολή management εισήγαγε και στον χώρο της υγείας διάφορες τεχνικές ποιότητας με γενικό στόχο την μεγιστοποίηση της άξιας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Δεν είναι τυχαίο, επομένως, το γεγονός ότι σήμερα όλο και περισσότερες μονάδες υγείας αντιλαμβάνονται την ανάγκη για εφαρμογή ενός συστήματος διοίκησης ολικής ποιότητας, στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται η ικανοποίηση τόσο του εξωτερικού πελάτη (ασθενή), όσο και του εσωτερικού (εργαζόμενου). Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται εφαρμοσμένα μοντέλα διοίκησης ολικής ποιότητας από τον διεθνή ιατρικό χώρο.el_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.el_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilityfalseel_GR
dc.notesΟ συγγραφέας ΔΕΝ δίνει τα απαραίτητα δικαιώματα για την πρόσβαση στο πλήρες κείμενο του ηλεκτρονικού αρχείου.el_GR
dc.unimarc.924$a1$b08/12/2005el_GR
dc.unimarc.928$a1$b08/12/2005el_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record