Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτζούφρας, Ιωάννηςel_GR
dc.contributor.authorΝτιό, Δέσποινα - Δημήτριοςel_GR
dc.coverage.spatialΧίοςel_GR
dc.date.accessioned2015-11-19T10:35:12Z
dc.date.available2015-11-19T10:35:12Z
dc.date.issued2004el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/13382
dc.language.isoelel_GR
dc.subject-el_GR
dc.titleΗ Εφαρμογή της Παραγοντικής Ανάλυσης στο Μαρκετινγκel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.publicationDate2004el_GR
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, στα πλαίσια του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών ΜΕ.ΔΙ.ΔΕ, παρουσιάζεται η πολυμεταβλητή στατιστική μέθοδος της Παραγοντικής Ανάλυσης και οι εφαρμογές της στο Μάρκετινγκ.Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας της μεθόδου, σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, σε θεωρητικό επίπεδο. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρατίθενται χαρακτηριστικά παραδείγματα εφαρμογής της μεθόδου σε ζωτικά πεδία του μάρκετινγκ. Η Παραγοντική Ανάλυση επιστρατεύεται κυρίως από την επιστήμη του μάρκετινγκ για τη μείωση του όγκου των δεδομένων χωρίς την απώλεια σημαντικής πληροφορίας, την ανάδειξη κρίσιμων παραγόντων για την εξέλιξη ενός φαινομένου, την μέτρηση δύσκολα ποσοτικοποιούμενων παραμέτρων και την μετατροπή των δεδομένων για περαιτέρω στατιστική επεξεργασία.Το τρίτο κεφάλαιο, όπου γίνεται προσπάθεια προσδιορισμού των διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών, αποτελεί ουσιαστικά το θεωρητικό υπόβαθρο για την μελέτη περίπτωσης που αναλύεται στο τέταρτο κεφαλαίο. Στο τέταρτο κεφάλαιο εφαρμόζεται η Π.Α. στην περίπτωση ερευνάς μυστικών επισκέψεων στον τραπεζικό κλάδο. Η έρευνα αυτή περιλαμβάνει επισκέψεις σε υποκαταστήματα πέντε τραπεζικών ιδρυμάτων, της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, της Εμπορικής τράπεζας, της Αγροτικής τράπεζας, της Alpha Bank και της Eurobank, σε πέντε πόλεις της Ελλάδας την Αθήνα, την Άρτα, την Πρέβεζα, τα Ιωάννινα και τη Χίο. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνονται συγκρίσεις μεταξύ των παραγόντων και ακολουθεί περαιτέρω στατιστική επεξεργασία των δεδομένων. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο παρατίθενται τα τελικά συμπεράσματα για το επίπεδο ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών.el_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.el_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.unimarc.924$a1$b16/9/2004el_GR
dc.unimarc.928$a1$b16/9/2004el_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record